P R E N A T A L E  Y O G A

O M S C H R I J V I N G

Tijdens de zwangerschap schommelen je emoties van het ene uiterste naar het andere. De ademhaling weerspiegelt je geestelijke ingesteldheid, maar ze kan je ook ondersteunen. Yoga bevordert het bewustzijn en de controle over de ademhaling. Als je merkt dat je ademhaling oppervlakkig is geworden omdat je gespannen bent, kun je deze gebruiken om jezelf weer in balans te brengen. Tijdens een bevalling is ademhalen eveneens één van de belangrijkste instrumenten. Daarnaast worden met lichamelijke oefeningen de kans op het ontwikkelen van rugpijn, pijn in de heupen, problemen in het bekkenbodemgebied en postnatale depressie verminderd. De combinatie van ademhaling, meditatie en beweging kan je gehele welzijn verbeteren en heeft aldus eveneens een positief effect op je baby. Je hoeft geen ervaring te hebben om te beginnen met zwangerschapsyoga. Zelfs als je voor de zwangerschap niet sportief was, is deze yoga volkomen veilig om te volgen. Je kan als zwangere mama aansluiten vanaf 14 weken zwangerschap en je kan deze cursus blijven volgen tot op het einde van je zwangerschap.

Y O G A T H E R A P E U T

OLCAY YORUMAZ


D A T A

Reeks 1: 10/2; 17/2; 24/2; 3/3 van 18u30-19u30.


L O C A T I E

De yogasessies zullen doorgaan in de Smaragd ruimte van Draag-Kracht, Kontichsesteenweg 44, 2630 Aarstelaar.

 

K O S T P R I J S

Het tarief voor één reeks van 4 beurten bedraagt 60 Euro.